استخدام دانشجو معلمان ورودی جدید دانشگاه فرهنگیان
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 50482
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

كافه دانشجو
شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : admin
-سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه ردیف استخدامی برای دانشجو معلمان ورودی اخذ شد و مشکلی برای صدور احکام وجود ندارد، گفت: این امر ممکن است با قدری تأخیر اتفاق بیافتد اما جای نگرانی وجود ندارد.
استخدام

 

محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در حاشیه مراسم روسای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در خصوص وضعیت استخدام دانشجو معلمان این دانشگاه اظهار داشت: ردیف استخدامی برای این افراد گرفته شد و آنگونه که معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش به ما گزارش داده است مشکلی برای صدور احکام وجود ندارد البته این امر قدری با تإخیر اتفاق می‌افتد، اما جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا در سال آینده مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان تأسیس می‌شود؟ گفت: بله. در تلاش هستیم با گرفتن مجوزهای لازم از وزارت علوم و مصوبه شورای گسترش مقطع کارشناسی ارشد را برای 8 رشته از جمله مدیریت آموزشگاهی در دانشگاه فرهنگیان راه اندازی کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که با تأسیس این دانشگاه راه ورود بسیاری از فارغ التحصیلان رشته‌های دیگر به آموزش و پرورش بسته شده است؟ افزود: متقاضیان ورود به آموزش و پرورش دو دسته هستند دسته اول فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف که متقاضی ورود به آموزش و پرورش هستند که ورود این افراد به عنوان معلم در آموزش و پرورش با اساسنامه دانشگاه فرهنگیان سازگار نیست بنابراین در حال آماده کردن طرح‌هایی هستیم که بعد از تصویب آنها در مجاری مربوطه بتوانیم از افراد دارای مدرک لیسانس استفاده کنیم و با تربیت و  گذراندن دوره‌های ویژه برای آنها در دانشگاه فرهنگیان این افراد را به معلمان حرفه ای تبدیل کنیم.

مهرمحمدی خاطرنشان کرد: دسته دوم دانشجویان رشته علوم تربیتی هستند که متقاضی کار در آموزش و پرورش هستند و از زمانی که دانشگاه فرهنگیان متولی تأمین نیروی انسانی برای آموزش و پرورش بود این پرسش مطرح شد که سرنوشت تربیت شدگان سایر دانشگاه‌ها چه می‌شود؟ که در این زمینه مشغول رایزنی هستیم تا بتوانیم افرادی که در سایر دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند را  در‌ آموزش و پرورش جذب کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب